۱۳۹۴ اسفند ۱, شنبه

پاسخی به وزارت بدنام و«انجمن نجاست»


فاطمه عليزاده عضو شورای مرکزی مجاهدین  از رزمگاه لیبرتی

اخیرا انجمن نجات آخوندهای به گل‌نشسته و زهرخورده‌، از قول به اصطلاح برادر من «سیروس علیزاده» مطلبی سراپا دروغ منتشر كرده است. این دروغ گفتن در مورد شخص من است كه الحمدالله حی و حاضرم و بكوری چشم آخوندهای دجال سرشارتر و سرافرازتر از همیشه در سازمان مجاهدین خلق، كماكان در نبرد با دیكتاتوری خون آشام آخوندی حاكم بر ایران هستم و انجمن نجاست و هر انجمن نجاست دیگر رژیم بداند كه تا آخرش هم هستم و ازآنجایی كه آدم زنده وكیل و وصی و سخنگو آنهم از كسانی كه ادعای برادری یا هر نسبتی با من دارند، ندارد می‌توانید ازخودم بشنوید و لذا ازقول من نیاز نیست كسی حرافی كند.
من فاطمه علیزاده فرزند سلیمان هستم. 27 سال است در سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران انجام وظیفه می‌كنم و سال‌هاست كه مبارزه و جنگ برای آزادی خلق و وطنم را به‌عنوان شرافتمندانه‌ترین و شیرین‌ترین نوع زندگی انتخاب كرده‌ام و مي‌خواهم بگویم هر كسی كه ادعای نسبتی با من دارد و انجمن كثیف نجات از قول آنها علیه من و سازمان و رهبری من می‌نویسد بگویم كه لازم نیست كه از نوع زندگی من چیزی بگوید.   ضمنا من فامیل و برادری ندارم و برادر واقعی من مجاهد قهرمان سیاوش علیزاده است كه بدست پاسدارهای دروغگو و قاتل تحت امر ولی‌فقیه در ارگانهای مختلف رژیم از جمله همین نجاستي‌ها، به شهادت رسید. پاسداران جنایتكاری كه در طی سلطنت ولی‌فقیه در ایران بخون نشسته، از اوین و قزل‌حصار و وكیل‌آباد و...... گرفته تا سراسر خاك میهن را بخون پاك‌ترین فرزندان آن آغشته كردند و در حال‌حاضر در انجمن نجات رژیم گلو پاره می‌كنند و نگران و درپی نجات زندگی من!! و بقیه مجاهدین هستند. و بازهم هر كسی كه مدعی نسبتی با من است باید بداند كه میان من و رژیم ولایت‌فقیه یك دریا خون است و هرگز كسی نمی‌تواند از این دریای خون عبور كند و بنابراین من نیز تا خون در بدن دارم با این رژیم در جنگ و ستیز هستم، پس كسی زحمت بیهوده به خود ندهد و بیش ازاین خود را به نجاست شعبهُ اطلاعات موسوم به نجاتِ رژیم آلوده نكند.  ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر